Összes oldalmegjelenítés

2014. június 13., péntek

1.fejezet

-Ma lesz a városban egy meghallgatás.-suttogta fülembe bátyám.
-És?- dünnyögtem majd a fejemre húztam a takarómat.
-Menj el.Híres popszár lehetsz akár holnap.
-Hagyj.Nem megyek el.
-Félsz?-kérdezte kis szünet után.
-Igen.- válaszoltam majd kibújtam a takaró alól és fölültem.
-Elmegyek veled  és adok 200$-t is.
-Hát jó.De csak miattad.-sóhajtottam majd bevonultam a fürdőbe.Nem hiszem,hogy most kéne a félelmemet próbára tenni de hát egyszer élünk.Idegességemben még enni sem ettem.Gyorsan felöltöztem megkerestem tesómat és mentünk a meghallgatásra. Kedvesen fogadtak minket.
-Sziasztok.-köszöntött minket egy srác.- A nevem James Hudgens nekem kell a kijelölt helyre vinnem titeket.Mindketten énekeltek?-kérdezte.
-Nem csak a húgom.- válaszolt Brendon.
-Akkor gyere.-mosolygott rám. -Már most mehetsz is.
Azért nem hittem volna,hogy én leszek az első.Rajtam kívül 6 ember ült bent.Ketten a zenekarból a többi ,,zsűri".
-Mit fogsz énekelni.?-kérdezte a zongorás.
-Onerepublic - Counting Stars. Tudnál segíteni benne? Kicsit ideges vagyok.-mondtam mielőtt elkezdtük vólna.
-Persze.De ne izgulj.-mosolygott rám
Elkezdődött a zene és már énekeltem is.Büszke voltam magamra,hogy világ előtt énekeltem.Igaz a stúdióban nem voltunk sokan de a Tv-ben és az interneten fönt lesz és több millió ember fog látni.
-Ki ez a lány?-lépet be a terembe egy öltönyös úr.
-A neve Kelly Grier és a meghallgatásra jött.-válaszolt James aki ide hozott.
-1 éves szerződést ajánlok neked.Ha az egy év alatt elérjük a 6 milliós nézettséget koncertre hívnak stb meghosszabbítom a  szerződést.-mondta a férfi egy levegővétellel.Nekem majdnem elállt a szavam.Nem tudta,hogy mit mondjak de a háttérből bátyám bólogatott jelezve,hogy mondjak igent.Így tettem.Ezt mind neki köszönhetem. Egyszer csak fura érzést éreztem majd az ágyamban találtam magamat.Ez mind álom volt.Vagyis visszaemlékezés.Ez mind 16 éves koromban történt lassan 3 éve, ami azt jelenti,hogy most leszek 19 éves.Azóta meghosszabbították a szerződésemet rendszeresen turnékra járok.Körbeutazom a világot és ami a legjobb,hogy több ezer rajongóm van. 

3 megjegyzés:

  1. Engem megfogott... :p
    Tetszik

    VálaszTörlés
  2. Ezt a blogot sajnos befejeztem. Lesz másik, kérlek nézz bele. Ide linkelem majd

    VálaszTörlés
  3. http://lilik000.blogspot.hu/ (itt az új blog)

    VálaszTörlés